Monday, October 10, 2011

Jangan Delete | Delete

Jika takdirnya aku pergi dahulu, jangan la di delete blog-blog aku ... Biarlah ia menjadi tatapan anak-anakku, Ahmad Zuhair & Aisyah Zinnirah...

Begitu juga dengan account facebook aku.. Cukuplah kiranya di delete mana gambar-gambar yang tidak sepatutnya berada di dalam akaun tersebut...

Semua usernames & passwords dah aku senaraikan dan aku simpan dalam purse aku... Hanya jika ajalku sampai, maka barulah boleh suamiku, Yusof bin Husin, dan adik-adikku, Muhammad Madaeni, Hidayati Husna, Muhammad Hadyan, Amalina, Muhammad Maududi, Muhammad Sidqi, Izni Farhana, Nurul Abidah & Ahmad Fikri Ridzuan untuk mengetahui semua usernames & passwords itu.. Ya... Hanya mereka yang aku izinkan untuk mengetahui usernames & passwords aku... Begitu dengan Ahmad Zuhair & Aisyah Zinnirah... Mereka berdua juga berhak mengetahui & membaca semua coretan Ummi mereka...


No comments:

Post a Comment